baldrömmar


Foton: Linnea Andersson (jag) ©

Kom på att jag inte har visat er så många bilder från mitt fotouppdrag innan sommarlovet.
Jag fotade ju en bal åt ett företag där min kusin jobbar. Två baler. Det var riktigt kul och verkligen bra, för jag utvecklades mycket och lärde mig att inte ta mitt objektiv med det kortaste skärpedjupet... hehe. En del bilder blev rätt så suddiga, men ja, jag är rätt nöjd ändå. Tycker dessa bilder ovan blev bäst. Liksom. Baldrömmar. Längtar till jag tar studenten och slipper skolan.

Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: FotografOlivia

Linnéa du är sååå jävla braaa!

Vi borde ta upp kontakten igen!



SVAR: Tack så mycket!



Du får gärna följa mej på bloglovin&Gilla på facebook / mvh Olivia. :)



KRAAAM

2011-09-24 @ 17:21:26
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0