första advent


Foton: Linnea Andersson | Nikon D5100 + Nikkor
Hejsvejs!
Idag inleder jag detta inlägg med att säga att jag har ingen julkänsla alls. Jag sprang nerför trappen och fotade lite av det pyntet vi satt upp, vi brukar inte pynta sådär överdrivet mycket. Gjorde bilderna svartvita, för att i år är första advent det, grått och trist. Istället för att snöa så ösregnar det och blåser som in i satan. Det har varit stormvarningar och allt. Aja, vi får väl hoppas på att snön snart dyker upp.
Nu hade jag tänkt gå en liten runda innan det börjar blåsa alltför mycket och innan det blir kolmörkt ute.

Ha en bra första advent, så hörs vi snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Nikolina

kolla in min tävling och var gärna med i den jätte fin blogg! http://nikosphoto.blogg.se/2011/december/jul-foto-tavling.html#comment

2011-12-09 @ 00:20:58
URL: http://nikosphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0