SISTA RIKTIGA SKOLDAGEN


bilder tagen med Amandas iPhone. På ena leker jag fjortis och på den andra moppar jag. Fint.

Japp! För mig var det den sista riktiga skoldagen för mig.. för följande dagar ser ut såhär:

Torsdag:
Bara första lektionen, vilket är att kolla på en film. Typ "Sommaren med Göran". :s Sedan ner till Karlshamn för att fota och se min söta kusin ta studenten.
Fredag: Värendsvallen med skolan. Sedan fredag. Ja fredag.
Lördag: Ingenting speciellt ännu.
Söndag: Antagligen övernattning med mina tjejkompisar.
Måndag: Hopp och lek med klassen. Misstolka inte tack.
Tisdag: Har ingen aning om vad jag ska göra denna dag!
Onsdag: SKOLAVSLUTNING!

Ja, så idag var den sista riktiga skoldagen för mig. Det innebär även den sista hemkunskapen för resten av mitt liv. Tror jag? Vi bakade kladdkaka. Sex olika sorter. En höll jag på och spy av jag kunde inte smaka alla för jag mådde illa efter den jäkla biten.. men ja, det var en småmysig dag. Och på bilden ovan ser ni ju hur jag moppar så himla fint. :D

Nu ska jag göra något riktigt trevligt... lite spanska. Hehe. Sista Läxan. Wohooo.

Vi hörs imorgon! ♥
kakor till er som orkade läsa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0