10 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE


Oj vilka fina bilder, så hima fina, så bra skärpa o allt...
- Jag är otroligt blyg bland större folkgrupper, men när jag är med folk jag känner så är jag inte ett dugg blyg.
- Jag älskar att ta ego bilder men jag hatar att lägga upp de fast jag lägger upp dom ändå. ;)
- Jag har väldigt dåligt självförtroende.
- Boken som jag håller i på bilderna ska jag läsa sen. Yay!
- Jag är väldigt rädd för gamla gubbar som ler mot en.
- Jag är rädd för gubbar överhuvudtaget.
- Jag måste alltid ha på en film eller något på min lilla fula TV, annars kan jag inte somna...
- Min hund är arg på mig just nu.
- Jag suger på matte.
- Och skolan överhuvudtaget.

Då var det avklarat! Och ursäkta att jag bara lägger upp egobilder just nu, ska ut och fota snart så det inte bara blir massa fula bilder på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0