when you are up in the air you can see everything



Igår kväll så flög det förbi två luftballonger där jag bor, vad gör linnea då? Jo hon springer upp för trappen och hämtar sin älskade kamera och springer ut och fotar dom. Använde mitt teleobjektiv, och, ja ni ser ju resultatet ovan. Imorgon blir det att åka till blekinge och vara där tills på söndag. Kommer dock sakna min lilla vovve som är hemma med min älskade mamma.  På måndag (eller tisdag) har jag även ett fotojobb, åh det ska bli så kul! Mer information om det får ni på måndag.
Idag har jag varit på stan med min fina vän Amanda. Köpte ett par svarta leggins och en tröja.

Nu ska jag redigera lite bilder och packa resväskan inför blekinge!
Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: LINDA - [fotoblogg]

Sv: Tack så mycket! :D

2011-07-20 @ 22:08:55
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0