min nya älskling


FOTO: LINNEA ANDERSSON (jag). Kopiering anmäls. ©

Hej alla mina fina läsare.  Som ni ser på bilderna ovanför så har jag skaffat mig en liten älskling, en Samsung galaxy s2. Först var det tänkt att jag skulle köpa en iPhone 4, men hon i butiken sa att denna var mycket bättre och jag är superdupernöjd. Den funkar jättebra och jag kan inte slita mig från den. Dessutom har den ju världens bästa skärm så man kan sitta och kolla på filmer och så i den. Rekommenderar den verkligen!
Drog fram kameran som hastigast och fotade dessa bilder.

Idag blir det födelsedagsfirande för min lillasyster som fyller 10 år! Grattis Maja!

Ha en fin dag mina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Den såg riktigt bra ut! Vadfin. c:

2011-07-12 @ 00:34:02
URL: http://karinsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0