SOMMAR


bild från weheartit.

Ge mig sommar, känner för att dra på mig ett par Jeansshorts, linne och mina låga vita converse.
Slippa skolan, vara hemma, vara bortrest, vara med kompisar, spendera tid med kameran - komma på en massa kreativa fotograferingar.
Slippa vinterjackan, mössan, vantarna och de tjocka och varma skorna. Slippa att bli förkyld så lätt.
Springa på gröna ängar med gräs som når upp till knäna.
Slippa alla läxor och oron över att komma försent, bara ta dagarna som dom kommer.
Vara ute i stallet hos hästarna.
Gå på bio.

På sommaren, mår jag som bäst. Man tar dagarna som dom kommer, kommer på saker man ska göra i sista stund. Träffar nya människar. Resa, upptäcka nya platser. Fotografera, få inspiration till nya fotomotiv och idéer.
Bada i det varma vattnet och sola när man känner för det.
Slippa det tjocka vinterkläderna som jag börjar bli less på.

Snälla, ge mig sommar!


Kommentarer
Postat av: Maja

Bra foto!♥

2011-02-15 @ 21:10:37
URL: http://mmajjasgsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0