CAMERA NECKLACE


FOTO&REDIGERING: LINNEA ANDERSSON | Använt blixt, det var mörkt när jag fota, så lite brusigt ;)
detta är alltså mitt nya halsband, som är beställt från cocoo.se <3

Hejsvejs! :)
Idag har jag varit i den dryga skolan, as usual. Det enda positiva var att vi bakade kanelbullar, mina blev degiga o allt, men skitsamma jag har snart ätit upp alla ändå, dom var rätt goda, bara att jag har liite ont i magen just nu, menmen..

Mami var så snäll så hon köpte ett par Jeans till mig idag som jag har önskat mig,
ett par svarta Cheap Monday jeans
, är superduperglad för dom är assnygga. Köpte även en tröja från gina och mitt halsband jag hade beställt kom idag, mycket saker jag fick idag!

Nu på kvällen var jag med Majsen, jag skulle filma henne och sådär, men det blev bara fail asså..
Sedan letade jag efter Converse på Brand World eller vad de heter, och hittade ett par men han i butiken förstörde allt med dessa ord:
"Converse är inga bekväma skor"
då fick min papi ryck och jag fick inte köpa dom :( Men SKA ha dom ändå, har nästan övertalat honom...

nejmen, nu ska jag kolla på någon film och duscha, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0