MY WEEK


FOTO: LINNEA ANDERSSON (JAG) , bild tagen i halmstad.

Helluuu! ^^
Idag har det varit en rätt lugn dag i skolan, skönt.
Kom hem för en timma sen ungefär och nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt.

Min vecka:
Måndag: Skola.
Tisdag: Skola.
Onsdag: Skola.
Torsdag: Sovmorgon till ca. 11 och sedan idrottsdag i skolan
Fredag: LEDIG!
Lördag: Släktkalas, därför ner till Karlshamn.
Söndag: Inget speciellt ännu.

Anledningen till att jag har sovmorgon och är ledig är att en stor del av min klass och och skolan ska till Idre, men det sparar jag och några andra till nästa år, då jag går i nian. Intressant va? Ne, tänkte väl det.

Men vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0