ALL ABOUT US


FOTO: LINNEA ANDERSSON | MODELL: EMELIE (MIN LILLASYSTERS KOMPIS)

Heeeej,
vad tycker ni om den nya bloggdesignen? Har pillat på den HELA kvällen, gjort om den flera gånger, huh.
Skönt att den är färdig, äntligen.

Idag vaknade jag, sprang mot bussen med Maja J, och åkte ner en runda på stan.
Köpte en kofta, en tröja och ett par örhängen. Visar bilder imon på det.

Imorgon blir det att åka till stallet en snabbis, ett ärende på stan och en mini fotografering med Maja.

Nu ska jag kolla på filmen "2012", haha, alla har typ redan sett den utom jag. Men nu ska jag se den iallafall.
Hoppas inte den skrämmer skiten ur mig bara, aja.

Vi hörs imorgon!
PS. Bilden på headern med händerna är på min syster och hennes kompis, jag skulle ta vänskapsbilder och de fick vara modeller ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

sv Tack så mycket!

Tyvärr så har jag fullt. :)



Kram

2011-01-08 @ 09:41:52
URL: http://superskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0