EXTERN BLIXT


Tänkte bara visa hur bilderna som jag tar inomhus ser ut utan/med min externa blixt.
Bilderna är tagna av mig.

Extern Blixt=
Blixt som man kan sätta på kameran när man behöver den, alltså inte en inbyggd blixt.
Man kan även ställa in inställningar m.m på en extern blixt.

Ja, som ni ser på bilden ovan, så är det skillnaden. Rätt stor enligt mig. Man kan även använda den till porträttfotografering och allt möjligt, när man fotar inomhus. TÄNK PÅ ATT inte ha för högt ISO eller bländare, så att bilden inte blir överexponerad.

ANVÄNDER NI EXTERN BLIXT NÄR NI FOTAR INOMHUS? :)

Kommentarer
Postat av: stiina <*3

ja har ingen ;s men fy va mkt snyggare de blev !

2011-02-18 @ 19:14:23
Postat av: L I N N E A

Sv till Stina; Haha, okej. :) Ja det är verkligen skillnad, man har ju blixten uppriktad mot taket, så då lägger sig ljuset perfekt och då blir allt bättre. ;)

2011-02-18 @ 19:25:50
URL: http://llinneasfoto.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg :)

2011-06-28 @ 09:56:23
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0