IT'S A LOVE STORY


FOTO: Linnea Andersson (Jag). Jag fotade med en NIKON D200, med ett porträttobjektiv Nikkor.
MODELL: Maja Andersson (Min lillasyster) |  HÅR&SMINK: Jag

Hejsan! Här är ett litet smakprov utav dagens fotografering med min vackra lillasyster Maja.
Detta kanske är lite rörigt för en del, men min kompis heter Maja och har ju fotobloggen mmajasfoto.blogg.se, medan min lillasyster också heter Maja, men nu vet ni att den jag oftast pratar om är min kompis, haha ;)

Temat på fotograferingen var iallafall sommar och lite japanskt med blomman i håret. Jag ska säga er att det tog längre tid att fixa hennes hår och sminka henne än att fota, haha.
Jag plattade bara hennes hår och sedan hade hon ju nyklippt lugg, så hon blev jättesöt.

Fler bilder kommer såklart!


Men vi hörs senare ikväll ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va söt hon är Maja! Kanonhäftigt med lugg, det passar henne. Och vilka fina foton!

Puss & kram från din favvomoster

2011-05-01 @ 09:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0