VID EN BORTGLÖMMEN SJÖ

  

Hejsvejs!
Är redan sugen på en till fotoshoot, har fått ett stort intresse för porträtt.
Det är så kul, och det känns som om jag kan det hyfsat. Det hade varit kul med lite fler modeller bara, Maja är skitbra, men det hade varit kul att ha lite nya ansikten på fotona.

Jag längtar så himla mycket efter hösten och vintern, hösten är ju nästan redan här, men jag längtar tills det blir alldelles oranget och brunt ute.

Vintern kan jag tänka mig det blir mycket mysfoton, snö, glädje, Ja, sånt som har med vintern att göra.

Tack för att ni läser min blogg, men kommentarer uppskattas. ♥

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Heartland, och läsa lite kanske, med ett stort glas med Sprite och isbitar i. Konstigt nog hade vi sprite hemma mitt i veckan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0