I ♥ APPLES

Hejsan
Igår så fotade jag Maja i Petersburg (Växjö), blev rätt så många bra bilder. Här är några äppelsinspirerade bilder.

   
© Foto: Linnéa Andersson, kopiering polisanmäls.

Först tänkte jag att det skulle bli lite för mycket Twilight..
Ja, igår så fotade jag då Maja i en jättefin naturplats, vi fotade vid vattnet, i skogen och på en åker. Sen kom jag då på idén med äpplet, och bad Maja hålla den som "Om jag kunde drömma" omslaget, och jag trodde det skulle bli för mycket Twilight, men jag tyckte det blev en helt egen stil.

Nästa fotosession med Maja...
Nästa fotoshoot med Maja, blir nog i slutet av september/början av oktober, då vi ska ha en riktig höstfotografering.

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0