SUNDAY MORNING


Foto: Jag

Bilden är tagen i Augusti, i Höganäs, vädret var dåligt därav lite brus och dassigt...

God morgon! :)
Nu ska jag laga frukost till min familj, för igår försov jag mig (hahah) så idag blir det att laga frukost åt hela familjen (usch) det jobbigaste blir att koka kaffe, jag vet inte ens hur man gör.. ;P

Nu har den här helgen snart tagit slut, det bra med söndagar är att dem oftast går så jäkla fort.

Dagens fullspäckade schema:
• Laga frukost åt hela familjen
• Göra iordning mig
• Stallet (till Elke)
• Hem och äta snabbt
• Ev. fota mina grannar (som är barn)
• Stallet (till doris)
• komma hem, duscha och äta nåt litet
• läxa (om jag har nån)
• sova

Hur fasen ska jag hinna? Det var ju bra att jag gick upp nu..

Men nu ska jag laga frukost, bloggen får ligga i tillfällig koma idag, då ni säkert förstår varför jag inte hinner skriva massa inlägg.

Kramar!
Linnéa

Kommentarer
Postat av: OLIVIA - FOTOBLOGG

Väldigt fin design! :)

2010-10-24 @ 12:21:13
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0