BLOGGPAUS




Hejsan!
Förlåt för uppdateringen, jag hade tänkt göra inlägg igår, men som en chock kom det när vi fick reda på att Regina redan var avlivad så vi åkte ner till Theleborgs stall och gick runt där.
När jag kom hem var jag tvungen att göra läxor.

ang. bloggpausen, jag har inte tid att blogga tills kanske nästa vecka någon gång.
Jag kommer antagligen åka ut till Elke nång gång, och Doris kanske två gånger.
Sen på onsdag så åker jag och min kära familj till Helsingborg. Jag är hemma på fredag.

De andra dagarna, befinner jag mig antagligen med Maja (http://mmajasfoto.blogg.se) och ute i stallet eller med en kamera i handen.

Det är ingen lång bloggpaus och jag kanske lägger in nåt inlägg ändå.

Är tillbaka aktivt igen senast på Måndag.

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0