Vårigt Poträtt av både människa och blomma! =)

  TRYCK PÅ MINIATYRBILDERNA FÖR ATT SE DEM I STORT FORMAT!
 


[Foto: Linnéa Andersson (Jag) ]
Denna bilden tog jag i denna vinkeln, eftersom jag ville ha en liten annorlunda bild på vårens vackra vitsippa, det negativa enligt mig med den var allt gräs som störde.


[Foto: Linnéa Andersson ( Jag)] [Modell: Maja Johnsson ( Mmajasfoto.blogg.se )
Denna bilden är tagen på Maja Johnsson ( www.Mmajasfoto.blogg.se ) Tyckte den blev rätt så fin, en mycket vacker vårkänsla i bilden, på något sätt som man inte kan beskriva.

Kvalitén på bilderna blev dock dåliga pga att dem är skickade via Hotmail :S, kvalitén blir alltså kass.

KOMMENTERA BILDERNA!

Utrustning: NikonD200, 18 - 70 mm objektiv

samt smått redigerat i Photoshop lightroom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0