Hejsan och välkommen till min fotoblogg! ;)

Hejsan allihopa som läser. Välkomna till min blogg. Här skriver jag inte så mycket personligt eller vad som händer varje dag utan här lägger jag upp bilder som jag har fotat med min kamera.

OM MIG:
Jag heter Linnea & är 13 år, jag älskar hästar och djur och att såklart fota. Just nu har jag ingen jättebra kamera men den duger för en nybörjare som mig. Jag har en Nikon - Digitalkamera, men sen när jag är lite duktigare ska jag nog önska mig en riktigt bra kamera.

Mitt intresse är också att fota naturen, träd och blommor. Så här kommer det komma upp mycket på Djur & Natur.

Ni får gärna fråga mig saker om ni vill, men helst inte kommentera elaka kommentarer.

Så jag hoppas ni kommer gilla mina bilder. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0