OM LINNEA

Jag har faktiskt aldrig berättat speciellt mycket om mig själv, och nu när jag börjar få lite mer läsare, så kanske det är dags att presentera mig ordentligt!

Jag heter Linnéa och är 14 år. Jag bor i en stad i Småland med min familj. Jag är inte som alla andra, utan mig själv.
Min allra största passion är hästar, jag rider inte så jätteofta, även fast det är min största passion, och det är för att jag är allergisk mot hästar, däremot så finns ju dessa underbara "American Curly" hästarna, som jag och min kompis Maja rider på så ofta som möjligt.
Jag gillar _INTE_ det vanliga ridsättet på bla endel ridskolor, och rider Natural Horse Manship, som är det mest fantastiska och underbara sätt man kan lära känna hästen och ha kontakt med hästen på. Jag rider utan bett, alltså i en repgrimma. Första gången jag red med det, kändes det lite läskigt eftersom jag trodde att man inte hade någon kontroll över hästen ifall man inte använde bett, men nu vet jag säkert att man kan ha minst lika mycket kontroll med en repgrimma som man har med bett. Min favorithäst heter Elke och är den sötaste och snällaste hästen som finns. Jag gillar även en häst vid namn Doris, som jag träffar ibland.

Min andra passion är fotografi och jag fotar med min NIKON D200, som jag har fått låna av min kusin.
Jag fotar Porträtt, hästar, natur, mat, modellfoto, ridsport, djur och landskap.

Jag gillar även musik och jag har många favoritband, men två av dom är My Chemical Romance och Paramore.

Jag klär mig i de kläder jag trivs i och tycker är bekväma, alltså ingen speciell stil.

Jag gillar vampyrer och vampyrböcker/serier/filmer, mina favoriter är The Twilight Saga och Vampire Diaries.

Nu vet ni lite mer om mig iallafall :b

Kommentarer
Postat av: Rosandra

Hej. jag älskar värkligen din blogg. och jag tänkte fråga om jag får låna några bilder. för man ska fråga innan man får ta. men endå. men skulle jag kunna få låna dom til...Stallet.se.

skulle vara trevligt o jag fick? skicka till min hotmail

2011-01-27 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0