MITT FOTOÅR 2010

fick inte kameran förräns maj någon gång, så jag börjar där. För jag skäms ihjäl om jag visar mina fula digitalkamerabilder.

Maj
Första gången jag någonsin fotade med en systemkamera, visste ingenting om inställningar eller någonting.
Fotade även en hopptävling denna månad, urusla bilder.. säger jag bara!!


Juni
Fotade massa småsaker denna månad, bland annat hästporträtt, och även första gången jag fotade Mat.

Juli
I denna månad hade jag mitt första fotojobb, jag fotade ett ridläger. Det var det svåraste på länge, jag tänkte hela tiden på att "Det måste bli perfekt.. ANNARS" så bilderna blev väl sisådär, vädret skiftade varje dag också.


Augusti
Denna månad hade jag min första riktiga Porträttfotografering med Maja, och bilderna blev väl.. okej.
Fotade även hopptävling denna månad, så jag lägger upp två bilder.



September
Hade ännu en fotografering med Maja, med temat "Rock", fotade även lite djur, barn och så.


Oktober
Hade en porträttfotografering med sötaste Julia.


November
Experimenterade lite med vatten och tog en massa vattenbilder, fyllde även 14 år.


December
Tog endast naturbilden denna månad, pågrund av brist på fotoinspiration.


Ja, man kan se utveckling i mitt fotograferande, eller hur? :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0