regnig sommardag



Foto: Linnea Andersson

Idag har det varit en riktigt regnig sommardag. Det har regnat hela tiden med små korta uppehåll. Tog med mig avviebus (min vovve) ut på en promenad och knäppte ett par bilder. Varav två är ovan. Tog några på avviebus också för hon var en jätteduktig fotomodell, däremot blev hon lite trött på mig när jag skulle fota allting jag såg. Men hon höll ut och när hon kom hem så somnade hon direkt. Gud vad man kan älska sin lilla hund.
Just nu sitter jag och bara tar det lugnt, längtar efter imorgon, för då åker vi till underbara Skåne i en vecka.
Vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga, men kommer göra ett par tidsinställda inlägg, såklart.

Ha en fortsatt trevlig Lördagskväll, vi ses imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0