barnfotografering


Foto: Jag | På bild: Ella

Hejsan!
För en vecka sen så sa jag ju att jag hade ett jobb framför mig, och idag utförde jag det! Mina grannar bad mig att ta ett foto på deras tre barn för att de behövde en bild i tidningen på deras nyfödde son.
Deras barn är ju så himla söta och DUKTIGA! Jag tog lite på dom ute också, som ni kan se på bilden ovan.

Just nu sitter jag och redigerar bilder till dom som jag kommer sätta över på en skiva, och ni kommer se fler bilder för jag fick tillstånd att lägga upp bilder här!
Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer gå långt tjejen! Inte dåligt av dig att lyckas fota mina aktiva barn!

2011-07-26 @ 19:45:43
Postat av: Anonym

Vilka superfina bilder på lilla Ella!

Mormor och morfar till Ellla

2011-07-28 @ 15:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0