ETT GAMMALT HJÄRTA


Foto: Linnéa Andersson |NIKON D200 + 18/70 mm | Inställningar: ISO 800, F 4,5 , S. 80
Inriktade mig på skärpedjupet, ställde alltså in manuellt. Det är meningen att det ska vara lite brusigt i den. Tycker att det ger en cool effekt, lade till lite kontrast och ett mönster i bakgrunden.

Hej!
Är nyss hemma från stallet, fick träffa min lilla myys elke, och de andra sötnosarna såklart.
Sitter och väntar på att maten ska bli färdig, så jag fotade lite.
Sedan ska jag va en stund med Maja, tror jag, vi kollar väl på film och lite sådant.

Har försökt ta bilder på mina nya inköp, men det är så jäkla mörkt, blir asdåliga. Men aja.

Vi hörs om en stund! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0