BACK ON TRACK

Nu är jag äntligen frisk, eller jag var i skolan igår. Men jag hann inte göra ett blogginlägg.
But, now I'm back.

Har inte så mycket att skriva. Men i helg blir det att fota en liten Bebis och hennes mamma, sedan plugga, för jag har mycket läxor just nu. Har inget mer än det planerat i helgen, det var ju tänkt att vi skulle till krulliga hästen, men mina föräldrar tycker inte jag ska åka dit när jag har varit sjuk en vecka och fortfarande har hosta och sådär.. man är ju där en stund liksom, så.. jag vill inte riskera att bli sjuk igen.

Men vi hörs imon, nu ska jag slappa, kolla på VAMPIRE DIARIES och sedan äta något gott ikväll!
Puss. ♥


Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0