THE SPRING HAS ARRIVED


Väldigt dåliga bilder på mig och Elke, som Maja tagit med min mobil.

Nemen heeeeeeeej :)
Idag har jag ju som jag sagt tidigare, varit i stallet. Dessa lite småroliga bilderna tog Maja på mig, med min mobilkamera. Vi var ute och promenerade med hästarna, ingen ridning idag alltså. Vi gick en bit in i skogen och sen en liten runda runt byn. Vi hade tänkt gå en lite längre runda i skogen, men eftersom vi var själva så ville vi ju inte liksom gå vilse eller så. Haha. Så vi typ, gick tillbaka. Men hästarna var iallafall JÄTTEDUKTIGA!

Aja, nu ska jag och Maja försöka komma på något vettigt att göra.
Vi hörs kanske senare ikväll!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0