FOLLOW ME


Jag och fiina sötmulen ! ♥

Heeeej !
eh.. förlåt, ännu en gång för usel uppdatering. Har varit sjuk igen, *suck*, har legat i 39 - gradersfeber och har knappt kunnat stå upp. Var i skolan i måndags, var hemma i tisdags och igår. Men idag är jag pigg och var i skolan. Följde med min syster till hennes bad på sjukhuset (hon har någon knäsjukdom, så hon badar i varmt vatten varje vecka). Då och då följer jag med.

Men.. nu ska jag försöka skriva en dikt till svenskan i skolan, suck suck suck, har ingen inspiration och hela häftet med typ ca. 8 dikter ska vara färdigt imorgon, och jag har knappt börjat.
Wäää.

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Käraste systerdotter, du tar FANTASTISKA foton! Jag skulle vilja låna några till min gästblogg som ska öppna på måndag. Hör av mig snart för att fråga om lov. Puss & Kram från din favoritmoster!

2011-03-11 @ 07:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0