RAISE YOUR VOICE TO SAY


FOTO: LINNEA ANDERSSON. Efterbehandlade med HÖG kontrast, för det var meningen med bilderna.


Hejsan Svejsan!
Idag har det varit ännu en otroligt varm dag och jag gjorde misstaget att ta på mig jeanstights och en tjocktröja. Jag är alltid lite frusen på mornarna så hade ju den därför. Men sen blev det ju bara varmare och varmare...
Ajah.
Nu är det sådan där åskvärme tror jag. Håller på att dö härinne på mitt rum. och Pappa tjatar "Drick vatten, drick vatten" och jag försöker men ja.. jag försöker. Men lyckas inte. Så har världens solsting.
Oj herregud vilken intressant information.

Nu ska jag äta något. Har glömt äta. Är hungrig. Plugga. Städa rummet (jag vet att jag skriver det i varenda inlägg men jag städar aldrig rummet efter att jag skrivit det...) och läsa såklart!

Vi hörs imorgon alla fina därute! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

Hej!

Jag har just nu en tävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb. Kolla in den och var gärna med, du har inget att förlora!

Kram :)



http://joonnas.beldo.se/entry/17748

2011-06-08 @ 18:26:35
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0