jagar dina drömmar



FOTO: LINNEA ANDERSSON MODELL: MAJA ANDERSSON

Hejsan!
Ska försöka göra lite fler inlägg nu!

Nu på kvällen så var jag och min familj ute på en liten piknick (stavning?), min lilla vovve följde såklart med och hon badade, till och med jag badade! Hon var så söt! Hon är ju bara tjugo veckor, och för att vara så liten är hon en riktigt duktig simmare. Nu i helg ska jag kanske fota en vän. Det ska bli jättekul. Och någon dag snart ska jag även träffa min vän Maja som jag inte träffat på ett tag, vi ska antagligen sova över, så det kanske blir ett videoinlägg då? :D

Nu ska jag knapra i mig de popcornen som jag poppat o fortsätta läsa min hysteriskt roliga bok!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0