opera singer


Foto: Linnea Andersson | Nikon D5100 + 55 - 200 mm

Idag har jag varit i Göteborg hela dagen och nu är jag riktigt riktigt trött. Så ska faktiskt gå ner och koka lite te och sedan lägga mig och kolla på en film. Det är ju så hiskeligt varmt ute, tror jag håller på att dö. Hm, kanske tar något kallt att dricka istället.

Och förresten, jag bytte design ännu en gång. Jag kände att det rosa var inte riktigt "Linnea" så jag gjorde en grå väldigt enkel och stilren, som är mer "Linnea". Hoppas ni inte tycker den är allt för tråkig, ni får jättegärna kommentera vad ni tycker om den.

NI får iallafall ha en trevlig Onsdagkväll! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Julia - Fotoblogg

Tack! <3 jag använder en trippeltång, vet inte om det heter det egentligen men jag tror det är va det flesta kallar det iaf :)

2011-07-27 @ 22:29:37
URL: http://juliaspix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0