KOMSI KOMSI SOMMARN



FOTON: LINNEA ANDERSSON | NIKOND200 18/70 MM

Hej!
Det blev inget Close up filter på media markt, för det var rent ut sagt; svindyrt.
Ska leta runt lite mer och hitta bra close up för bra pris ;)

Nu har jag nyss duschat och ska nu städa på mitt rum och mysa ner mig med min engelska bok "Crescendo".
Var tvungen att lägga upp två bilder från sommaren, GAH, vill ha sommar NU, tack!

Min vecka:
Måndag - Fredag: Skola + bloggen/läxor (kanske stallet nån dag?)
Lördag: Ner till släkten
Söndag: Åker antagligen hem från släkten + (ev. fotojobb + stallet)

Så, en ganska lugn vecka, faktiskt. Blir minst 1 inlägg per dag iallafall, som vanligt.
Idag har jag gjort tre stycken, applåder?
Snart ska jag även lägga upp mitt schema för sommarens fotograferingar. Måste bara sätta mig och planera.
Beställde även detta halsbandet från cocoo.se, hoppas på att det ska komma snart!

Oj, vad långt allt blev :o

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0