PLUGG TAR ÖVER ENS LIV


riktigt dålig mobiltagen bild.

Har suttit hela eftermiddagen och kvällen med läxorna. Åh. Är skittrött och ändå måste jag plugga ännu mer.
Har nyss skrivit färdigt min uppsats som ska vara inlämnad imorgon, var så glad. Gissa vad. Jo, papprerna tog slut i skrivaren, så jag vet inte hur jag ska kunna skriva ut det. Sedan har vi SO prov imorgon, har pluggat jättemycket, kan ändå inte ett dugg av det. Så det blir resten av kvällen/natten - att plugga SO. Usch.

Men ska fortsätta nu så att jag kan sova snart! ♥

Kommentarer
Postat av: FotografOliviaOlssonn

Läxer borde in få finnas!

2011-02-18 @ 20:05:06
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0