LINNEAS SUPERINTRESSANTA KVÄLL


foton är tagna av mig.

Jadå, min kväll har varit superintressant och dessutom superrolig och väldigt händelserik, till och med så händelserik att jag var tvungen att blogga om den.... NOT.
Men jag kände för att vara kreativ. Mobba inte de fula bilderna, jag orkade varken bry mig om inställningarna eller skärpan. Ibland får man väl visa lite fula bilder? eller hur?
Jag vet att detta blir värsta bokbloggen, men ja, jag läste ut den där boken med. Usch, vad konstig den var.
Alla som jag har läst har varit konstiga, nu är jag inne på den femte boken, och den fattar jag inte skit av.

Ny kategori, VARDAG. Tänkte att det kanske är lite kul med sånt här också, och inte bara en massa foton? :)
Oj usch, vilket fult "kollage" jag satte ihop, ser jag nu. Aja. Orkar inte göra det snyggt, ni får stå ut!

Vi hörs imorgon, för nu ska jag läsa! Kraaaaaaaam. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0