NY VÅRIG DESIGN

UPPDATERA SIDAN OM NI INTE SER DEN NYA DESIGNEN !

Hejsan!
Gud vad trött jag är. Har suttit hela kvällen med den nya designen och NU är den äntligen färdig. Vad tycker ni?
Tänkte att det skulle bli lite nya bilder och färger nu när jag ska börja blogga igen. Har lust till det nu, så nu blir det aktivt här igen.

Ifall designen ser konstig ut någonstans, så kommentera gärna vad det ser konstig ut. :)

I morgon ska jag till Grand Samarkand med Maja. Sedan hem och då ska jag grilla med familjen, sen ska jag fota de fina körsbärsträden som finns utanför. Ni kommer säkert få se bilder imorgon kväll.

Men nu måste jag VERKLIGEN sova.

Vi hörs imorgon ! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anna - Foto

Hur tar man en screenshot? :)

2011-04-25 @ 12:05:05
URL: http://annawahl.blogg.se/
Postat av: Anna - Foto

Hur tar man en screenshot? :)

2011-04-25 @ 12:05:06
URL: http://annawahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0