ANG UTLÅNING AV BILDER



Hejsan, jag har fått rätt många kommentarer nu, ifall jag vill låna ut bilder till ex. stallet.se

Jag lånar INTE ut mina bilder!

Jag uppskattar att ni mejlar dessa frågor om bildutlåning till mitt stall, som jag gjorde för ett par år sedan, jag kommer kolla på stallet varje dag. Så ni kan fråga där istället, mitt stall heter: PONNYBACKENS, glöm inte S:et på slutet.

Kom ihåg: Ifall jag ser att du har använt mina bilder på ditt stall, så kommer jag att anmäla det till polisen.

Ha det bäst alla söta läsare, och jag är så tacksam att ni frågar, och inte bara tar dem!

Detta gäller alla sorts bildstölder, om jag hittar på en annan hemsida eller liknande gäller samma regler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0