Tävling #1 - Hästsport


Nu är det en tävling här på Llinneasfoto.blogg.se
Delta gärna.
Du deltar genom att skriva en kommentar med en länk till ditt tävlingsbidrags - inlägg. Du måste samt lägga en länk till min blogg, när du lägger upp ditt bidrag. Ex såhär;
Jag deltar i www.llinneasfoto.blogg.se tävling.

PRISER:

Tyvär blir det inget pris som kostar något.
Men du får förtur i min årliga stora tävling + att du får ett JÄTTEFINT diplom med din vinnarbild, som bevisar att du är en bra fotograf. + Den lilla härliga äran, såklart.

Sista inlämningsdatum: 30 Maj 00.00
Jag skriver upp finalisterna den 31 Maj, och ni får rösta till den 2 Juni, sen har vi en vinnare.
Bilden MÅSTE vara fotograferad av dig. Den får vara smått redigerad.
Om du har frågor, gå då in på min hemsida www.photobylinnea.webb.se tryck på kontakt och fyll i mitt formulär.

Hoppas att du vill vara med!

/ Linnéa


Kommentarer
Postat av: maja

hur lägger man in bilder i kommentaren? Via tinypic eller vad de heter eller?

2010-05-27 @ 14:26:15
URL: http://mmajasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0