THE LAST TUESDAY 2010

Ja, idag är den sista Tisdagen år 2010, för på fredag är det ju Nyårsafton.

Har inga nya bilder att visa, tyvärr. Ska fota imorgon.

Min dag:
Vaknade klockan 11 (:s) eftersom jag läste "Fallen Ängel" nästan hela natten, kunde inte slita mig från den fantastiska boken. Sedan ringde ju lilla Maja, och då kom jag på att vi skulle ju till stan idag, igen.
Så jag slängde i mig en macka och tog på mig mina kläder och sedan tog vi bussen (Ja, vi är lata) ner till stan.

Hittade ett par fina örhängen (som jag dock inte köpte, för inne på Gina luktade det.. apa och kön var lååång) och två plastmappar som jag ska använda till mina fotopapper och hästpapper och massa annat.

Sedan gick vi in på Biblioteket och var där rätt länge, jag lånade ingen bok.

Gud vad intressant, aso, kakor till er som orkade läsa det tråkiga.

Nu ska jag nog poppa lite popcorn (onyttiga Linnéa) och fortsätta läsa "Fallen Ängel" , så hörs vi imorgon.

Dagens låt:
"Nobody's home" - Avril Lavigne

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0