LIVING IN YOUR PRECIOUS MEMORIES


Foto & Kollage: Jag               Modeller: Maja Johnsson & Julia Därth

Jag älskar att kolla tillbaka på bilder från sommaren/sensommaren, älskar känslan av friheten som man har på sommarlovet, tiden bara går och går och nu är det 4 dagar kvar till Julafton, HELT galet må jag säga.
Jag kollade lite på Emelies blogg (emelieohlsson.blogg.se) och jag blev så sugen på att fota kärlek och barn, så mysigt att bara kolla på sådana bilder, tycker jag.

Nu är det imorgon med, och sen är det jullov, himla skönt.
Just nu sitter jag och lyssnar på "A Thousand Miles" av Vanessa Carlton, så himla bra låt!

Vi hörs!

ps. bilderna är tagna i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0