A DAY WITH A WONDERFUL BIT OF RIDING

Hejsan, idag följde jag med min syster Maja, till hennes "Ridskola" och hennes skötarhäst Kalle, min kompis Maja hängde med, och vi REEED, barbacka, vi har ju ridit längre än min lillasyster men man kan säga att hon har talang för ridning. Här är några bilder från idag. Min kompis var så modig så hon galopperade, men jag (fegot) var så mesig, bara för att jag inte ridit på ett tag, men efter skåne ska jag galoppera så det ryker om mig ;)

JAG RIDER:
  Fler bilder kommer nästa vecka!
Fotona är tagna av min kompis Maja Johnsson  (Skitbra bilder ^^)

MIN KOMPIS RIDER:
  
Fotona är tagna av mig! © Det är meningen att det ska vara rörelseoskärpa


Tack gotlandsrusset Kalle, för vårt fina lilla ridpass idag ♥

 

Ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilka fina miner jag gör då? :-)

2010-08-10 @ 18:48:36
URL: http://mmajasfoto.blogg.se/
Postat av: Maja

han bockade ju nästan hela tiden i galoppen :-) Busiga SÖTA kalle :-)

2010-08-10 @ 18:50:23
URL: http://mmajasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0